Tuesday, August 4, 2009

...bujang anak dua.

entah sudah berapa hari, aku mem'bujang'.

sebagai penganggur, aku hanya merewang saban hari. sekejap jumpa kawan itu, sekejap jumpa kawan ini. tapi, hampir tiap-tiap hari jumpa kalamutiara. alangkah indahnya hidup jika kalamutiara adalah seorang gadis seksi tanpa kumis.

fuhhhh....

actually, ada gak sesetengah kawan ajak jumpa, tapi aku saja mengelak. malas melayan soalan-soalan rencam berkaitan kerja yang dijangka bakal dikeudarakan. lagipun, mereka tidak chantek walaupun sebahagiannya boleh dikategorikan sebagai kacak.

dan, kalau lepak kat booth esastera selalu, segan lak. macam mengganggu je. keje tak buat apa pun. bersembang dengan kablam bukan membantu namanya. lagipun, aku takut aku yang menjadi bahan belian pembeli wanita.

hahahhaha.

maka, jadilah aku - seorang lelaki yang dilanda keboringan tahap gaban. nak membaca - malas, nak menulis - tadak idea, nak makan pun boring, nak main internet, tadak mood, nak merayau takde teman.

hishhhhh...

sebab tu aku bengang tol, sapa la yang kata jadi bujang selepas kahwin adalah nikmat paling agung? penipu...! dan aku tertipu walaupun nama aku bukan tipah.

okey la beb.

aku nak masak air dalam rice cooker.

kita minuummmmmmm duluuuuuuuuu.

1 comment:

  1. memang la bujang tak best....hmmm awek2 kau dulu masih ada lagikan heheheheh

    ReplyDelete